תביעות חברות ביטוח – תאונות אישיות, אובדן כושר עבודה, סיעוד.

תביעות חברות ביטוח – תאונות אישיות, אובדן כושר עבודה, סיעוד.

משרדינו מייצג עובדים ומבוטחים מול חברות הביטוח השונות – לקבלת זכויות כספיות, קצבאות, תשלום חד פעמי וכד'.

אובדן כושר עבודה

במקרה בו אדם נפצע בתאונה, כולל בתאונת עבודה, או חלה במחלה והוא אינו מסוגל לעבוד, ייתכן והוא מבוטח בביטוח אובדן כושר עבודה דרך קרן הפנסיה במקום העבודה או שביטח את עצמו באופן פרטי, וזכאי לקבל מחברת הביטוח תשלום חודשי – קצבה חודשית, כל עוד הוא במצב של אי כושר עבודה.

תאונות אישיות

תאונה שנגרמה לאדם כתוצאה מאירוע פתאומי לא מתוכנן שבה נגרם לו נזק המכוסה על פי הפוליסה. בפוליסת תאונות אישיות ניתן בדרך כלל לקבל פיצוי חד פעמי בגין שברים, פיצוי בגין ימי אשפוז בבית החולים, ופיצוי חד פעמי בגין נכות צמיתה שנותרה כתוצאה מהתאונה, הסכומים הינם בהתאם לסכום הרשום בפוליסה.

סיעוד

ביטוח סיעודי – תשלום קצבה והחזר הוצאות – נועד לכסות את ההוצאות והצרכים של המבוטח במידה ובעקבות מצב רפואי הפך להיות לסיעודי, כלומר, לתלוי בעזרת הזולת בפעולות היום יומיות ו/או להשגחה. מצב סיעודי הינו מצב בו ישנה ירידה בתפקוד ואותו אדם אינו מסוגל לבצע לפחות 3 (בד"כ) מתוך 6 פעולות יום יומיות בסיסיות לקום ולשכב; להתלבש ולהתפשט; להתרחץ; לאכול ולשתות; לשלוט על הסוגרים; או לנוע ממקום למקום.

חשוב!

הזכאות ניתנת גם במקרה בו המבוטח נמצא במצב של תשישות נפש – פגיעה בפעילות הקוגניטיבית, ירידה ביכולת השיפוט, בעיות זיכרון, חוסר יכולת להתמצא בזמן ובמקום, וצורך בשל כך להשגחה במהלך רוב שעות היום.

זקוקים לייעוץ משפטי מותאם למקרה שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם